Ügyfélbarát vállalatok kialakítása: A Kogwheel csapat kommunikációs tréningjeinek varázslatos hatása

Mikor szűk tíz fővel megalapítottuk a vállalkozásunkat, még csak álmodni sem mertünk volna arról, hogy öt év múlva már a nagyvállalatok között fogunk versenyezni. Ezzel a fejlődéssel öröm és büszkeség tölt el, de egyben nagy felelősséget is érzek. Mindennapos kötelességemnek érzem, hogy dolgozóink jövője és megélhetése érdekében folyamatosan törekedjünk a vállalatunk fejlesztésére és a szolgáltatásaink minőségének javítására.

Célunk, hogy minél kevesebb marketing költséggel dolgozzunk. Ennek megfelelően inkább szeretem a pénzt a munkatársaim jutalmazására fordítani, de ehhez folyamatosan növekednünk kell az elégedett ügyfelek számát, hogy ajánlások révén új vásárlókat vonzzunk. Ebben nyújtott segítséget a Kogwheel kommunikációs tréningje. Az együttműködés velük inspiráló, hiszen a tréningek hatására belső kommunikációnk, a munkatársak ügyfélkezelése és a panaszkezelés minősége is nagyot fejlődött. Mindezek mellett a vállalati légkör is érezhetően javult.

Az, hogy már közel egy éve dolgozunk együtt ezzel a csapattal, csupa örömet jelent számomra, ráadásul biztos vagyok benne, hogy ez a kapcsolat hosszú távon is megmarad. A közös munka során mindannyian tanulunk, fejlődünk, a munkavállalóink pedig valódi élményként élik meg a tréningeket. A vállalat teljesítménye is egyre jobb, amit a folyamatos fejlődésnek és a jobb vállalati légkörnek köszönhetünk. Így örömmel ajánlom őket és a szolgáltatásaikat mindenkinek, aki a folyamatos fejlődést és a jobb vállalati kultúra kialakítását tűzte ki célul.